سنسور مونوکسید کربن

Air Velocity

سرعت باد

خانه » بلاگ » سنسور مونوکسید کربن

سنسور مونوکسید کربن چیست و چه استفاده‌ای دارد؟

بد نیست اول از همه در مورد گاز مونوکسید کربن صحبت کنیم. گاز مونوکسید کربن یا کربن مونوکسید با فرمول CO یکی از گازهای سمی و خطرناک است که می‌تواند در شرایطی کشنده باشد. مشکل بزرگی که گاز مونوکسید کربن دارد این است که بی‌بو و بی‌رنگ است و نمی‌توان آن را تشخیص داد. در واقع انسان از وجود این گاز با خبر نمی‌شود. این موضوع باعث شده که سنسورهایی برای شناسایی این گاز ساخته شود. این سنسورها انواع متنوعی دارند. سنسورهای شناسایی گاز مونوکسید کربن توانایی نشت این گاز و گازهای شهری را دارد و در ساختمان‌های مسکونی بسیار حائز اهمیت است. 

سنس‌ایران چندسالی است در عرضه این‌گونه سنسورها در ایران فعال است. اگر شما هم نیاز به سنسورهای مونوکسید کربن دارید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا به صورت رایگان جزییات مناسبی در اختیار شما قرار دهند. 

کاربردهای

سنسور مونوکسید کربن سنس ایران

هشداردهنده سنسور مونوکسید کربن

حال که با گاز مونوکسید کربن آشنا شدید بد نیست در مورد روند کاری هشداردهنده سنسور مونوکسید کربن بیشتر آشنا شویم. این سنسورها در محل‌هایی از ساختمان نصب می‌شوند تا بتوانیم از یکسری از خطرات جلوگیری کنیم. مراحل کار به این صورت است که در صورت نشت گاز سنسورها گاز را شناسایی کرده و به دستگاه هشداردهنده اطلاع می‌دهند. این دستگاه‌ها معمولا دارای صدا و گاهی چراغ هستند و با پخش صدا کمک می‌کنند تا شما متوجه وجود گاز مونوکسید کربن شوید. سنسورهای شناسایی گاز مونوکسید کربن حساسیت‌های متنوعی دارند و هر کدام با دقتی مشخص می‌توانند این گاز را تشخیص دهند. 

مشاوره رایگان سنسور مونوکسید کربن

سنس ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان سنسور به ایران و یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان سنسور به مشتریان در ایران و کشورهای همسایه آمادگی دارد تا به نیازهای کوچک و بزرگ شما پاسخ دهد. هر سوالی در مورد تامین، خرید و نصب سنسور مونوکسید کربن دارید می‌توانید با استفاده از شماره تلفن 09125548565 و یا فرم تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشید. احتمالا سوالاتی برای خرید دارید که ما می‌توانیم به آن‌ها پاسخ دهیم. به عنوان مثال براساس طبقات واحدها در ساختمان، متراژ پارکینگ‌ها و سالن‌ها و… نیاز شما به سنسورها متفاوت خواهد بود. حتما با در تماس باشید تا توضیحات کارشناسی و تکمیلی را خدمت‌تان بیان کنیم.